čtvrtek 5. května 2016

Zub moudrosti

Ahojda Jůlinko,
tak já se ti hned svěřím, ty už to teda víš, ale tady takhle napsaný to bude znít jinak, možná tak jako trochu víc důležitějc. Začlo to v pátek. My (naše devítka) byla s prvňákama na Den Země kreslit na chodník křídama. Kreslili jsme ZOO a byla hrozná sranda, zvlášť ve chvíli, kdy na nás ti prcci rozkošní začali skákat a rázem jsem na sobě měla nalepenejch osum dětí. Nebyly moje. Jo a pak právě se to stalo. To bys nevěřila, jakou náhodou jsem ve svý puse narazila na... ZUB. Úplně novej cizí zub. Nejdřív jsem si myslela, že je to zbytek mojí snídaně, asi kousek müsli, ale nešlo to pryč. Snídaně to nebyla. Prostě.. Moudrák. Jakým nedopatřením se tam sakra dostal? Já už mám svých zubů dost a o čtyři jsem už přišla, takže nezvaný host.. Bolelo to a ten den zrovna byla moje oslava. Jíst jsem mohla, naštěstí. PS: Oslava byla supr, ale teď se mi odklání od tématu. Jenže druhý den jsem se vzbudila a ejhle. On povyrostl mezek jeden. Samozřejmě bolel víc a s bolestí přišlo i menší omezení v jídle. No a pak jsem se jako obvykle dorazila úplně. Sedla jsem si totiž k noťasu a hledala výrazy typu: Co dělat, když vám leze moudrák, Co s moudrákem, zapálit? Nebo utopit? Hele tomu bys nevěřila, ale dopadla jsem přesně tak, jak dopadají všichni ostatní, kteří si jdou číst v nemocech. Rázem jsem měla pocit, že mám v tý puse zánět, vytváří se mi cysta a už jsem se viděla v narkóze jak ležím někde na pohotovosti a doktoři mi z pusy rvou můj novej MOUDRÁK, kterej mi ani v nejmenším nepřipomíná moudrost. A v tu chvíli mi to došlo hele. Tenhle zub ti má vyrůst v období 18 až 25 let (to jsem se dozvěděla na internetu, jsem ale chytrá viď?). Sakra dyť, mně je šestnáct! Ale nemusí vyrůst všem, když už ale vyroste (mně zrovna vyrostl), má to být přesně ten zub, který jako sděluje, že už jsi s přicházejícím věkem dostatečně zmoudřela. Hele, ale co je moudrýho na tom, že ten  zub ti akorát v puse dělá neplechu? To jemu chybí moudrost, jinak  si to neumím vysvětlit. Měl by jet na nějaký školení, beztak jsou teď všude nějaký uhozený školení, a tam by mu někdo měl laskavě vysvětlit, co to ta moudrost vlastně je. Jsem si tak říkala, že spíš já bych ho měla naučit, moudrosti, ale copak to jde? Je ještě víc zabejčenej než já!  A to už jsem si myslela, že nikdo víc zabejčenej než já neni. No, plyne z toho to, že nevěřím zabejčenejm zubům, nemám ráda zabejčený zuby, jsem zabejčená, ale nikdy to nesmím přiznat (sakra, teď jsem to udělala), moudrák není moudrej zub, tudíž nemůže moudrost ani přinášet ani potvrzovat. A teď jsem nejspíš vyčerpala svou slovní zásobu, takže si jdu do ledničky pro obklad, abych si zachladila ústa a asi půjdu najít číslo na pohotovost.

PPS: Mám tě ráda
PPPS: Nemám ráda můj moudrák vpravo nahoře!
PPPPS: Dieta je taky fajn..

Žádné komentáře:

Okomentovat