středa 18. května 2016

Jsem pizzový šnek!

Jejda, a už je to tu zase.. Ahojky Zlondýno. Tak já se mám zase chytit slova a něco sem napsat, tak já tak trochu shrnu to, co se dělo minulý týden jo?. Byla jsem na fotbale, vlastně ne že bych byla nějaký fanda zrovna fotbalu, ale prostě jsem dostala lístky a tak jsem pozvala jednu moc supr bytost (ahoj Anežko). A musím teda říct, že by nás měli zaměstnat do fotbalový asociace, protože to, jak jsme se pořád bouřily nejdřív na rozhodčího, pak na hráče a nakonec na malýho kluka sedícího přímo před námi, co si nedal pokoj s otravným troubením, to teda fakt říkám, nám z toho málem kleplo a taky nás málem odváděli s želízkama, protože už to v jednu chvíli vypadalo, že dojde k napadení nezletilého a k následné rvačce s jeho otcem, který mimochodem taky byl celkem na facku, ke konci dělal větší bordel než ten malej. No, a vzhledem k tomu, že můj život je jinak prakticky nudnej, já teda vím, že není, ale nemůžu sem psát úplně všechno žejo... Tak je to asi všechno důležitý. Vlastně jsem si uvědomila, jak mi devítka utekla před očima. To byl vážně fofr, ještě teď si pamatuju první září, začátek devítky a dneska? Zbývá nám pár nudnejch týdnů základky, chaos, minimaturity, vyřazení a pak konec. Všichni se rozutečou na střední a po nás nastoupí osmáci a i oni to budou mít strašně rychlý. Znovu už bych devítku prožít nechtěla a to říkám, protože vidím jen asi ten smutnej konec. Ale zase smutnej jak pro koho. Já to beru sportovně, nastoupím na střední a poznám nový lidi, starý budu pořád potkávat a zase se někam posunu. Hele, já vůbec nevím co sem mám teď psát. Chceš sem třeba hodit mou poslední práci ze slohu? Cože? NE? No tak ne no... Ale víc ti toho asi fakt nepovím. Jo a promiň, nejsem ve škole no... Ségra má narozky, bude mega párty, ale pozvat už tě nemůžu, tolik trávy a chlastu nemáme, sorry... A to bude asi tak nějak všechno, fakt nemám dneska úplně inspiraci a témata jsem vyčerpala, příště se zase něčeho chytnu, ale dneska to po mně nechtěj...

PS: Pizzoví šneci jsou perfektní, děkuji za recept.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat