středa 28. října 2015

Epocha testů započala.....

Nazdárek, Bino !
Asi víš, o čem se chystám psát, jelikož jsem z toho byla ve stresu již týden zpátky :D. Ne, změna kněze v kostele to není, je mi líto. Hádej znovu. Ano, konečně správně. Epocha testů započala. Nosí vyčesané drdoly, tlusté, kruhovité brýle. Některé z nich mají nadváhu a věčně umazané ruce od křídy. Říkají si.... učitelský sbor. Minulý týden jim to prostě nestačilo a rozhodly se, že toto pondělí, kdy máme šest hodin, nám dají pět testů. Opakuji, pět testů. Takže, první hodina byla angličtina. Tu jsem naštěstí napsala za jedna, ikdyž jsem se na to neučila a stačilo mi zopakovat si to před začátkem hodiny. Pokračovalo to hudební výchovou. Jelikož jsme test psali do sešitu, mohla jsem si klidně občas “zkontrolovat“ odpovědí, ale k mému překvapení si pamatuji z hodin hudební nauky (kterou jsem musela trpět pět let) víc, než jsem si myslela. Takže hudebka taky fajn, jsem na sebe hrdá. Následovala matematika a to tématická práce, za všechno, co jsme se prozatím učili tento školní rok. Když jsem uviděla zadání, kde bylo pod sebou napsaných pět úloh, můj A4ový papír mi najednou připadal malý. První úloha mi zabrala fakt skoro celou jednu tu stranu a u druhé se mi tam ani nevešla zkouška, takže jsem ji prostě a jednoduše neudělala :D. Ale nakonec jsem to taky jakžtakž zvládla. Kdybych z toho dostala hůř jak za dva, asi by doma nebylo dost veselo, protože chodím každou středu na doučování, které trvá jednu hodinu a platím (rodičové platí) za něj 150 korun. No nic, pokračujeme :D. Čtvrtou hodinu jsem čekala takovou odpočinkovou, protože její název je “Mediální výchova“ a tam jsme od začátku školního roku téměř nic nedělali, ani nemáme zavedený sešit. Tak jsem se na ni i docela těšila, no a co nakonec nepřišlo..... Běhací hra jako na táboře (ale to ty vědět nemůžeš, na táboře si nikdy nebyla :D). Spočívalo to vlastně v tom, že jsme byli ve skupinách po třech a dva vždycky seděli u stolu, načež jeden zběsile běhal ze třídy, na chodbu a zase zpátky a musel si u toho zapamatovat, co bylo napsáno na lístečku někde “ukrytého“ na chodbě. Potom jsme to zapisovali do pracovního listu s vědomím, že když to nebudeme mít všechno, nic se nestane, neboť paní soudružka učitelka na začátku vyučovací hodiny řekla, že to bude jen na jedničky. No, na onlajnu máme napsanou trojku, Sabinko. Fakt skvělý, nakonec mi vysvědčení v devítce zkazí takovejhle zbytečnej předmět, že ?? ÚŽASNÝ. Noo, potom už zbýval jen dějepis a čeština. Při dějepise jsme zrovna doprobrali politiku za válečné ČSR a z toho taky byla písemka. Šrotila jsem se v neděli celý den (ikdyž hlavně přírodopis, z toho jsme prozměnu psali zas dneska), ale i přesto za jedna mít nebudu. Jednu otázku mám úplně špatně a další tak z poloviny. Snad se paní učitelka slituje a dá mi alespoň dvojku. Čeština pak už byla jednoduchá, znalosti “sekání slov“ mám zas z jiného doučování. Snad všechno správně. Dneska, ačkoliv jsme psali jen dva testy, to bylo horší. Minulý týden jsem byla nečekaně vyzkoušena z přírodopisu a dostala jsem za čtyři, což je hodně, hodně špatný. Tudíž jsem se hned následující den začala učit jedenáct stránek o šutrologii. Sabi.... já ti dokážu říct úplně všechno zpaměti, od geologie po chemický vlastnosti prvků.... Mohsovu stupnici tvrdosti : Mastek, Sůl kamenná, Kalcit, Fluorit, Apatit, Živec, Křemen, Topas, Korund, Diamant !! Vykašlu se na to, bylo tam toho tak málo, že bych to dala snad i bez učení :D. Ale nevadí, alespoň jsem to napsala správně. Co je horší.... Fyzika nedopadne vůbec, ale vůbec dobře. Proč jsme sakra psali opravnej test, když z toho teď mám hodně lidí horší známky, než předtím ?? Tyhle věci v sešitě vůbec zapsaný nemám a to si přísahám zapisuju všechno..... No nic, snad nebude poprask, když z toho přinesu čtyřku, ale mrzí mi, že jsem se tý fyzice nevěnovala víc.... Ale elektrostatiku prostě nechňápu. A jak jsi na tom se známkama ty ? Musím to do pololetí fakt vytáhnout, žádná trojka nebude a upřímně bych chtěla MAXIMÁLNĚ dvě dvojky (a ne z češtiny ani matiky !!). V pololetí osmičky jsem měla jen jednu dvojku a na konci čtyři, prostě moje štěstí, no :D.


PS.: užij si prázdniny, já moc bohatý program nemám, ale jsem i ráda :D
PPS.: včera vyšlo video VTIPY #1, ono se ani nic jinýho vymyslet nestihlo :D odkaz zde : https://youtu.be/b_7t5ALK0Fs 
PPPS.: ve čtvrtek jedu nakupovat dárky na Vánoce ^^
PPPPS.: absolutně netušim co koupím :D

Žádné komentáře:

Okomentovat