středa 6. června 2018

Dovolená ?

Zdravím všechny duše (a hlavně tu tvou, Bino) !
Předešlé dva týdny jsem strávila na naší staré základní škole, kde jsem seděla u prvňáčků ve třídě a občas je i (tramtadadá)  učila jejich učivu. Ano. Četli jsme si společně, učili se odčítat přes desítku (veliký problém), povídali jsme si o povoláních jejich rodičů, dostala jsem pár obrázků a spoustu nabídek k navštívení jejich bydliště.. a kousek bábovky. Byl to takový můj návrat do dětských let. Byla jsem ve třídě, kam jsem skutečně před deseti lety chodila a byla tam i paní učitelka, která mě před osmi lety učila. Bylo to fajn, moc jsem si to užila, konec praxí jsem dokonce obrečela.. a bacha, jo ? Odučila jsem tři hodiny tělocviku. Já. Já, která mám i teď čtyřky z tohoto předmětu. Ale tak co.... ty děti neházely granátem ani neskákaly do dálky. Takže tak. Sama jsem se toho hodně naučila. Například, že když na děti křičíte, napráskaj Vás. Že ta nejmenší a nejhubenější holčička může všem jíst svačiny a je jí absolutně jedno, že dítě, který váží 17 kilo prostě tolik potravy pojmout nemůže. Že když nějakou holčičku upozorníte, že má obráceně sandálky (tzv. kozí nohy), tak se s Váma už "neka". Že i sedmileté děvče je schopné říct věc jako : ,,A až se zhasnou světla, budeme dělat pod spacákem blbosti." a.. raději bez kontextu, neusnuli byste. Že v ledové kávě a energy drinku je alkohol a já ho nesmím pít. Že když budu pít alkohol, tak nevyrostu (nevyvrátila jsem mu to). Že se v átriu nikdy nic nestalo, ale když mě tam poslali na dozor, létaly vzduchem kameny a přišla paní ředitelka :). A spoustu dalších věcí....
Ale sakra ! Já chtěla původně psát o tom, že v pátek s naším ústavem vyrážíme na "sportovní kurz" (to slovo na "s" se mí hnusí) do Španělska, což je také důvod k tomu, že tenhle týden (tyhle 4 dny) píšeme asi 176 testů/slohovek/zkoušení/čtvrtletek a je to strašně moc super a nemám ani sbaleno a budu mít dvojku z těláku a čtyřku z matiky na vysvědčení (ahoj mami) a jsem naštvaná a jsem si vědoma toho, že to je má chyba (není). Lol. Ale úspěšně dočítám již osmnáctou knížku z našeho seznamu maturitní četby (knížek máme mít přečtených 20) a cítím se díky tomu výjimečně a povznáším se nad goniometrické funkce nebo jak se to..
No a na pátek se velice těším, neboť strávím cca. 24 hodin v autobuse, kde (doufám) nikdo nebude zvracet, nebude nám horko ani zima a přežijeme to bez útrap. A snad se stavíme v Mekáči a podpoříme tak naše namakaná těla připravena na bíč volejbal.
Nesmíme si zapomenout POTVRZENÍ O BEZINFEKČNOSTI, opalovací krém s faktorem (nejméně) 50, žabky a dobrou náladu. Problém ? Smutné.
Bude tam fén na vlasy ? Prý ano.
Bude tam bazén ? Prý ano.
Bude tam hromada kluků ze Strojárny ? Eh.. prý ano. Help.
Tak užívejte sluníčka i tady v Česku a za 14 dní nashle !

PS.: vracíme se 17., asi
PPS.: můj seznam věcí s sebou je nekonečný
PPPS.: jdu se učit

Žádné komentáře:

Okomentovat