úterý 19. června 2018

Spain 2018

Olá, Sabina !
Takhle se zdraví lidé ve Španělsku, kde jsem strávila téměř osm dní (právě jsem to spočítala na prstech) na sportovním kurzu naší milé školy. 60 druháků, jak ze Strojárny tak ze Švejcárny, se spojilo, aby si spolu v zahraničí zasportovali. Jo. Přesně tak to bylo. Jiné aktivity než sport se tam nedělaly. Lol, to bych tam vlastně nejela (#dvojkaztělákunavízo).
Inu, hned první den se vytvořilo pět týmů po cca dvanácti lidech, promíchaly se třídy, holky se seznámily s klukama, kluci se seznámili s holkama, já se seznámila s kalamárama na večeři, a začaly se dít věci. Velice mě mrzí, že náš tým skončil na pátém místě, ale hřeje mě u srdce, že to všem bylo jedno a nikdo na mě nekřičel, když jsem frisbí lovila v moři a nemohla jsem ho najít. Ale to se tak občas stává.
Smůla ve hře....
Již v autobuse cestou tam (asi 20ti hodinovou) se ujalo pár skvělých hlášek, které tady nebudu vypisovat a také se pohádalo pár lidí, jejichž jména nebudu zmiňovat. Zjistila jsem totiž, že naše články čte víc a víc lidí a.. vím, jací to jsou lidé (proto sem nemohu spoustu důležitých věcí napsat, ale to nevadí). Neboj, nikoho jsme ve středu kolem třetí hodiny odpolední cestou na hrad nechtěně nezabili schozením ze zábradlí, když si zrovna nefotil selfie s mořem, ve kterém jsme ho následně nepohřbili tak, že jsme ho nenarvali do spacáku a nepřidali k němu kamení, mušle a pár fejkových Adidas triček za 5 eur od toho snědého pána na rohu, který nám nenutil vnitřnosti za dobrou cenu, protože "česká holka, heská holka". To se nikdy nestalo. Věř mi, prosím tě.
Také jsme byli jeden den v aqua parku, kde jsem nešla na dvě vskutku ošklivé atrakce, které půlce lidí provedly klistýr a bylo jim pak po zbytek dne špatně.
No ale abych se vrátila k tomu frisbí.. v průběhu celého týdne jsme soutěžili v různých.. hrách ? Dá se to tak nazvat ? Prostě jsme soutěžili, okay ? No a představ si, že po úmorném dni jdeš celá slaná do sprchy, krásně se od té slané mořské vody (v níž druhý den plavala mrtvá krysa velikosti větší čivavy) umyješ, namydlíš si vlasy asi 4x šamponem, pak si je vyfénuješ, namaluješ se, abys byla krásná, vezmeš si hezké oblečení, které plánuješ ještě po zbytek týdne nosit a v osm hodin večer jdeš takhle nafintěná na sraz do recepce, kde zjistíš, že se jde soutěžit na pláž. Řekneš si : ,,Okay, tak budeme skákat zase přes švihadlo nebo hrát volejbal.", ale pak si všimneš, že pár lidí má na sobě plavky a následně už plaveš po prsa v moři a lovíš frisbí, které ti tam ulítlo, protože jsi s ním musela oběhnout pana učitele, který stál ve vodě a.. jo. Dvakrát (moje ocd tleská). Naštěstí mi jeden moc milý hoch půjčil prací prášek a já se znovu celá osprchovala a poprvé v životě jsem si vyprala ošacení. Nejsem v tom dobrá.
Nakoupila jsem si taaaaakhle moc oblečení a babičce jsem přivezla luskusní minišampon a minisprcháč z hotelového pokoje, bráchovi ukradený pomeranč z jídelny, rodičům magnet na ledničku, protože magnety jsou prostě boží a zbytku rodiny písek z plážové tašky, kapes a bot, aby si třeba postavili hrady, nebo co já vím.
Když jsme se v průběhu dne přejedly nějakého ze tří jídel (v mém případě asi z osmi, protože to bylo all inclusive a skoro nikdy jsem nezůstala u jednoho chodu), vyšláply jsme si s holkama pěkně schody do šestého patra, kde jsme bydlely a pak upadly do bezvědomí, když jsme zjistily, že máme asi půl hodiny odpočinku a jde se zas někam něco dělat.
Poslední den jsme zjistili, že nedostaneme balíčky s jídlem na cestu (a naše peněženky byly prázdné jako anorektička před maturákem), tak jsme si nakradli v jídelně bagety, buchtu, croissanty, muffiny, řízky, másla, sýry, příbory.. no prostě Češi, co chceš. Ovladač na pokoji nebyl, takže baterky z něj jsem si domů vzít nemohla, tak jsem alespoň zkusila vyrvat televizi ze zdi a sbalit si matraci z postele do kufru, ale to bohužel také nevyšlo. Jsem smutná.
Těsně před odjezdem jsme si v recepci chtěli nabít mobily, ale byla tam jen jedna zásuvka, tak jsme prostě vypojili automat na pití a jeeej, měla jsem při odjezdu 96% baterie.
A stala se tam další triliarda zajímavých věcí, ale o tom (snad) až jindy. Moc jsme si to užili (skoro všichni), seznámili jsme se s novými lidmi, obnovili staré vztahy se starými lidmi (omg co to je za větu), poznali, co je to mít v posteli pískoviště a vykoupali se ve studeném moři. Byo to zkrátka skvělé.

PS.: nezatleskáme si
PPS.: dostala jsem k mému překvapení trojku ze čtvrtletky z matiky, takže nebudu mít čtyřku na vysvědčení !!!!
PPPS.: ale ty kalamáry mi chutnaly

Žádné komentáře:

Okomentovat