středa 11. dubna 2018

Směs všeho (ne)dobrého

Bino, Bino, Bino, Bino !
Ona je středa !? Já mám vydat článek !!? A proč mi to jako nikdo nepřipomněl ? Jsem celá vystresovaná z tohoto krátkého týdne, ale utěšuje mě, že už do školy nepůjdu, jelikož zítra jsou přijímačky, v pondělí vlastně také, no a v pátek.... podržte se, lidičky ! Jedeme tady s mou Sabinkou na výlet do Prahy do nakladatelství ! Moc se těším, asi tak moc, že poprvé za několik desítek (nebo spíš několik "pětek") měsíců, jsem zapomněla napsat článek. Mám poslední dobou opravdu divné sny a nejsem jediná. Některým z nás se dokonce i plní.

V noci se mi zdálo, že píšeme test z angličtiny. Normálně sedíme v naší třídě, každý sám, každý v jiné lavici a máme před sebou papír. Píšu slohovku, ve které zmiňuji bezdomovce, ale netuším proč. Jsem vyklepaná a nemohu psát. Najednou si uvědomím, že poslední asi čtyři řádky jsem napsala česky. Otáčím se na Verču a půjčuji si bělítko, ale nestíhám to přepsat. Otočím papír a z druhé strany jsou další dvě cvičení. Testy se vybírají a já nemám ani polovinu hotovou.
Dnes jsme sedmou hodinu psali čtvrtletku z matematiky a jelikož paní učitelka přišla o osm minut déle, je asi pochopitelné, že jsem to nestihla, že ? Ale narýsovala jsem trojúhelník. Úspěch. Bohužel geometrii obsahoval jen jeden z šesti příkladů.
Většinou mám ale takové děsivé sny, ve kterých nemůžu pořádně otevřít oči a volně se pohybovat. Prostě jsem někde mezi lidmi, ale nevidím na ně a občas je i špatně slyším. Jsem ráda, že v realitě se mi tohle neděje, bohužel ve spánku nejsem schopna rozeznat sen od reality.

Mám strašně moooc úkolů a chci si je udělat, ale vlastně se mi nechce, tak.. nějak nevím, co mám dělat, vyskytují se u mě smíšené pocity.

Soucítím s maturanty a jejich dnešní první maturitní zkouškou, a to slohem. Doufám, že jste to všichni zvládli. Tak alespoň na čtyřky, víte co, na to se nikdo (kromě babičky) neptá.

Zároveň všem deváťákům přeji hodně štěstí k následujícím přijímačkám ! Děkuji za volné dva dny. A nebojte se, není to tak hrozné, jak to vypadá. Alespoň za mých mladých let nebylo.

Všichni se milujte a mějte rádi, láska je důležitá "věc".

PS.: tenhle "článek" je jen hloupá směsice všeho
PPS.: ale to nevadíí
PPPS.: hate math !

Žádné komentáře:

Okomentovat