úterý 27. února 2018

Hepy článek

Good morning, Sába.
Nemám ráda angličtinu. Vlastně v poslední době nemám ráda moc nic. Dostala jsem čtyřku z češtiny (od osmičky jsem neměla horší známku, než 2-) a jedničku z matiky (první jednička za moooc dlouhou dobu). Nevím, co se to se mnou děje. Za prvák jsem přečetla 12 knížek a za tento školní rok nejsem ani v půlce knihy třinácté. Druhák dává zabrat, no. Dejme tomu....
Ráno je brzy světlo, dny jsou dlouhé. Nelíbí se mi to. Proč po "útoku" v naší škole začaly ráno kontrolovat studentské průkazky a po týdnu to vzdali ? (aktualizace, v úterý ráno je paní vrátná opět vyžadovala.. jedna paní na 1200 žáků. :) ) A stejně.. útočit na lidi může i člověk, který vleze dovnitř s tím, že si průkazku zapomněl.... nebo to prostě může provést nějaký student, lol.
Nerada zvedám mobil. Jako.. nemám na mysli zvedání mobilního aparátu ze země, ale jako.... když Ti někdo volá. Bojím se, kdo je ten na druhé straně, jak mám reagovat a o čem mluvit.
Nenávidím, když si někdo chce vykonturovat obličej a má tam ve finále jen nesymetrický tmavý fleky, nedejbudho.. když někdo konturuje tvářenkou a ty fleky jsou pak červený :).
Nemohu vystát hloupé řeči ještě hloupějších lidí, kteří si o sobě myslí tak strašně moc. Proč řešíte věci, do kterých vám nic není ? Ať už jde o vzhled lidí, jejich oblečení, styl hudby, mobil, jejich kamarády.... na světě jsou horší věci, než když má někdo pár kil navíc, nebo když kluk líbá kluka.
Nesnáším závist, která je velmi hlasitě projevována. A přetvářku. Ach, jak já ji nenávidím..
Ale co na světě nemohu vystát ze všeho NEJVÍC.... je špatně udělaný obočí. Nikdo ho nemá dokonalé. Nikdo nemá každé stejné.. ale sakra. Prosím, nepatlejme si hromadně na místo, kde má být obočí, nutellu. Děkuji.


PS.: vtípek.
PPS.: dala bych si sýr
PPPS.: všude kolem nás jen rekvizity

Žádné komentáře:

Okomentovat