středa 18. října 2017

Návod na spaní

Ahojky Zlondýno,
budu ti povídat o tom, jak jsem spokojená v dnešní nespokojené době. Nic mě nepobouří, nikdo mě nenaštve, kdokoliv mi cokoliv řekne, beru to s nadhledem a uvnitř se i té největší nadávce směju. Užívám si tuhle dobu, je mi fajn, dost fajn. Mám všechno na párku a zároveň všechno co mám dělat splňuju, nikdo mi nic nemůže.. Leda tak, víš co... Tenhle týden jedu dvakrát do Prahy, dneska a v sobotu, dneska "pracovně" a v sobotu jen tak, na dvě výstavy a překvápko.. Mám toho moc, nic nestíhám!! HAHA... Sem tam koncert a najednou koukám na účet a devět tisíc v prdeli.. Čím to je?

Dnešní téma je takové spací, teda ne že usnete už při čtení tohoto článku (pokud nebudete hned praktikovat můj návod a hezky si počkáte až na večer). Nedávno jsem měla jisté spací problémy, myslím, že se s nimi potýká asi každý, ale je to logické. Lidé jdou spát tím stylem, že se před spaním naládují jídlem, dlouho si říkají, že už půjdou a nakonec už se jim spát ani nechce, protože překonají únavu svým řáděním, ale potom jdou, protože z nějakého svého hlediska vidí, že už je pozdě. Jak ale dopadá tělo a duše těchto lidí? Buď opravdu zmoženě usnou, což je jedna z variant. A nebo neusnou ani kdyby se stavěli na hlavu (to nedoporučuji, pokud nejste zkušený jogín). Stává se ale, že jsou noci, kdy neusnete ať děláte cokoli. Může být na nebi špatné postavení hvězd, úplněk, padající meteorit, a dny, kdy čekáte na úplněk nebo dny po něm.. Pak jsou také snové noci. Sny, ty se dělí na sny pravdivé a smyšlené. Ale kdo to pozná? Máte pravdu, ani já někdy ne. Pokud prostě opravdu chcete kvalitně usnout každý den a už nikdy nemít problémy se spánkem, dodržujte následující návod. Sabina 2k17 - tohle se mi fakt povedlo, protože jsem teď sama zjistila, že ten můj spací plán má menší zádrhele..

Zprvu si minimálně vyvětrejte, nebo nechte okno celou noc otevřené. (Jak říká moje maminka, ty už jsi zase zavřela? Máš tu hrozný pušinec, a nyní je to ve fázi, že já takhle chodím za ní a říkám jí její slova, protože už vím, co měla na mysli). Lehněte si, samozřejmě pohodlně (takže ne jako já), doporučuji pokud máte problémy s krční páteří a se zády koupit si anatomický polštář (ne jako já). Chcete usnout předpokládám. A jestli vám to nejde, počkejte ještě s tím psychologem, třeba jednou taky budu, tak přijdete ke mně. Tak a už se dostáváme do finále. Ležíme. Vše, ale naprosto vše je o myšlení. Tudíž, když si budete stále dokola říkat, že spát nechcete a u toho si lehnete, dosáhnete tak akorát naštvané nálady, která se dostaví zhruba ve tři až v pět hodin, kdy stále nebudete spát. Říkat si, já chci spát, je nejhorší věc, kterou můžete udělat. To neusnete a pokud se vám to už někdy povedlo, tak to bylo proto, že jste se prostě ztrhali a nebo o šlo o náhodu. Hlavně nezkoušejte jako já před spaním nebo vůbec někdy jindy pít energeťák, je to za prvý nezdravý a za druhý na určité jedince to má účinek tři dny a věřte mi nespat tři dny je pak rovnou na kulkou do hlavy. Takže stále ležíme a to je ono, do hlavy vám pořád skáčí myšlenky. Co musíte, co nemusíte, vaše radosti i starosti, všechno, přicházejí myšlenky typu kdo vás všechno ten den nasral, kdo vás potěšil, další člověk co vás nasral a tak pořád dokola. Je to tím klidem, kdy si lehnete a chvilku vydechnete po celém dni. A ty myšlenky lze zarazit. Opravdu je celý problém jen v myšlení. Začněte pozorovat svůj dech, jak se vám hrudník zvedá a zase klesá. A u toho si říkejte v hlavě nebo nahlas. Odevzdávám své myšlenky nebesům a vzdávám se pro dnešek všeho, co mě tíží. Najednou ucítíte, jak se vám z hlavy postupně uvolňují v podobě bublin a odplouvají od vás pryč. A v tuto chvíli máte vyhráno, už na nic nemyslete, myšlenky nepřivolávejte, ráno přijdou sami. A uvidíte, že i tohle spaní bude čistější, klidnější, delší a bůhví jaké ho zažijete vy. Je to o vaší představivosti a čemu dokážete věřit. Buďte snílky a přesvědčte se, že lze usnout do klidu s čistou hlavou. I v noci totiž mozek pracuje, a tím že ho takto uklidníte se nemá k čemu vracet. Až vaše probuzení přivolá všechny vaše myšlenky tak, jak jste je den před tím zanechali..

Jsou to sice kecy, ale sem tam mi zaberou!! FAKT...


PS: Dobrou noc.
PPS: A ty to taky zkus Julietko!
PPPS: Mam děsně nabitej měsíc a zjišťuju, že už to bude asi celej život...
PPPPS: Je to prostě skvělý.. Teď normálně sedim ve vlaku do Prahy a je tady nějakej plesnivej pán, fakt!!
PPPPPS: Byla jsi někdy na výstavě tenisek??

Žádné komentáře:

Okomentovat