středa 7. prosince 2016

Zamilovanáá ?

Čúz, Sábino..
Poslední dobou si začínám stále více uvědomovat, že jsem asi opravdu (jakože.. opravdu opravdu) zamilovaná a tentokrát ne do Johnnyho Deppa ztvárňujícího Sweeneyho Todda (ikdyž ten je taky dost dobrej), ale do mého téměř půlročního přítele.. a ano, já moc dobře vím, že půl rok je v životě jen střípek času, ale proč si tenhle střípek neužít ? Je to naprosto jiný, je to.. cítím se jinak, celým dnem se na něj těším, když jedu ze školy, nahlas doufám (Verču to už asi celkem sere), že se potkáme v trolejbuse, nemůžu se dočkat pokaždé, když mi napíše, že za mnou přijde.. miluju středeční večery, kreré trávíme spolu například.... učením se matiky, správně, mami ! :33 :D občas mě štvou jeho názory, které se přou s mými, ale pak si prostě upečeme pizzu a je to zase v pohodě.. když byly letní prázdniny a on za mnou chodil už časně zrána, nestihla jsem se nijak upravit a on mi prostě jen tak řekl, že jsem krásná.... zachraňujeme společně stromy !
Strašně ráda vzpomínám na to, jak mi třeba na můj svátek v osmé třídě dal první pusu.. byla u toho i naše oblíbená učitelka, bohužel to nejspíš nezaznamenala :D .. jak před Vánoci nakráčel do třídy a v ruce držel toho obrovskýho medvěda, kterýho mám na posteli do teď.... jak si u nás vždycky společně vaříme čaj a on si dá zelenej bez cukru, protože je za****á bulimička a já si uvařím černej a moooc si ho osladím, protože.. chci mít sladkej život, jo.... jak mi jednou chtěl běžet utrhnout růži, ale musel přelézt plot, tak si jen natrhl tričko a vrátil se bez růže.. jak mi jednou bylo smutno a on mi v dešti běžel koupit brambůrky a přinesl mi je k oknu ♡ .. jak 11. září hrála na Óčku písnička "Sofia" a nebo "Tell me Rosie" .... jak mě vždycky pevně obejme a dá mi pusu na čelo.. a jak si ladíme oblečení do veselé černé barvy ^-^ jo a abych nezapomněla.... POSLOUCHÁ LANDUU ! JOOO ! Konečně někdo ! :33 :D



Jak jsme chodívali ráno ještě před vyučováním (ke konci základky) do parku, chodili si lehnout k "našemu" stromečku a koukali do nebe.. já jsem si položila hlavu na jeho hrudník a přivřela oči.... od sedmé třídy se mi líbil, byla jsem do něj "zbláněná" a jsem ráda za to, jak to dopadlo.... ♡ všechny moje deníky jsou z velký části o něm.... jo a.. tahle fotka asi nebude úplně korespondovat s fotkou v první části článku, ale.. no co :3 :D



..... podporujeme se v každodenním životě, když má kocovinu, přinesu mu cukroví až domů.. jo.... :)) :D dneska jsou to přesně dva roky ode dne, co jsme spolu poprvé někam pořádně šli a to do kina.. jo, sice tam byla i Miky (nesnáším tě, Puso :* :D), ale seděla jsem vedle něj a celou dobu jsem se k němu chtěla přimáčknout, ale.. bylo nám 13 a já se styděla.... každý ráno, kdy jsme společně chodívali do školy, jsem se nejvíc těšila na tu chvíli, kdy mě obejme a já budu mít zas ten krásný pocit bezpečí, štěstí a.. nevím, asi tepla ? :D ♡
Má ty nejkrásnější modrý oči a špinavý blonďatý vláskyy (jestli budeme mít děti, bude to prostě ta nejsilnější armáda. Jo a stále platí, že prvorozenec bude pokřtěn po tobě, takže "Kevin Sabina Zikmund".), křivej malíček na pravé ruce s kloubem navíc, super bráchy a bratrance.. třetí bradavku (a to fakt.. bleh) a přední zuby trošku od sebe, po tátovi :333 :D ..... úplně nejradši mám, když je venku ošklivě (nebo prostě zima), tak jen ležíme u mě na posteli, pouštíme si film a on mě drží u sebee.. a jeden takovej super skrýn na konec.... byli jsme mladí a neuměli jsme vyjadřovat své city :


PS.: MATES KUP SI UŽ KONEČNĚ TO KVÁDRO A BOTY DO TANEČNÍÍCH
PPS.: jsem asi dost ukecaná, co ?
PPPS.: M I L U J U ♡
PPPPS.: ..... jo a ty svaly taky celkem ujdou

Žádné komentáře:

Okomentovat