středa 21. prosince 2016

Tentokrát vánoční..

Čauký, Bino..

Nemůžu uvěřit tomu,
trvalo to tak krátce,
cukroví cítím na sto honů,
sníh však nepadá prudce.

Já včera byla dárky nakupovat,
v Plaze nemálo bylo lidí,
po dredařích nemohla jsem nepokukovat,
co však vybrat s pílí ?

Mamince svíčku koupím,
tatínek dostane ji též,
babičce vanilkovou podstrčím,
dědeček miluje svíčky více než....

Každý dostane svou svíčku,
nemám totiž peněz tolik,
splácím naši novou myčku,
Matýsek je náročný alkoholik.

Ale já o Vánocích psát chtěla,
necítím tu atmosféru však,
sem tam nějaká ta koleda,
ale ta vytratí se pak.

Poslední fyziku završili jsme testem,
poprvé já věřím v Boha,
doufám, že nezničí mne trestem,
od jednoho svědka Jehovova. (#džastedžouk)

Chybí mi má dětská léta,
to mi není ani šestnáct let,
kdo je to vlastně ta Petra ?
Jo.. zase mi došly rýmy.... bylo nás pět.

Už by nám mohli dát svátek,
pomalu se z toho hroutím,
volno bude až tento pátek,
mezitím někomu hlavu ukroutím.

Těším se, až přiletí Ježíšek,
na svých saních tažených velbloudy,
počkat, tady není zas tolik Muslimek,
eh, autokorekce.... jdu se smočit do vody.

Tímto završím svou báseň,
už mi palce bolí,
mám tě ráda jako plíseň,
a tyhle Vánoce si fuckt užij ! ♡





PS.: dneska končím po čtvrté hodině ^-^
PPS.: ale máme matiku i chemii :(
PPPS.: nechce se mi k té spodině
PPPPS.: ale nezapejkam jako Matýsek.

Žádné komentáře:

Okomentovat