úterý 8. listopadu 2016

BlackBook

Ahojda Sabinko.. 
Mám asi problém, jelikož jsem si dopředu tak úplně nepromyslela, o čem budu dnes psát (ostatně jako vždy, že..), tento článek bude mít s trochou štěstí tak 37 zhlédnutí. Jo. Dokonalý. 
Takže co bych ti sdělila.. mám totiž nový mobil a za Budhu mi nešlo se přihlásit na Blogger, změnila jsem si totiž gmail, pak zase našla heslo k tomu starýmu, no.. tak nakonec jsem si Blogger stáhla jako aplikaci a je to asi mnohem lepší.... takže tak. 
Dále bych ti chtěla říci, že jsi mi inspirovala svým "notesem básní" a založila jsem si "BlackBook", pokud už jsi viděla na Instáči � je to vlastně místo, kam si zapisuji své "černé myšlenky", dále plánuji tam udělat špecijální stránečku o něčem/někom/klobása, co fakt nemám ráda a "vyřvat" si tam všechnu svou zlost.. myslím, že je to docela dobrý nápad, nebudu tak nikoho obtěžovat svými problémy a jen je napíšu do toho černého sešitu.. prostě nádhera. 

Včera jsem si nechutně spálila jazyk o polévku, ale ona byla tak dobrá.... nemohla jsem jí odolat. Jako by nestačilo, že už mám téměř dva týdny popálenou levou ruku, protože neumím nalévat čaj.... šikovná Julinkaaa.
Už plácám docela nonsensy, viď ? Tak co třeba todhleto.. : 
V pondělí večer jsem měla slabou chvilku, nemohla jsem usnout a přehrála jsem si skoro všechna videa z našeho vyřazení.. kdo by řekl, že mi nakonec budou ty lidi fakt chybět.... jako.. jo, myslela jsem si to, ale nečekala jsem, že na to budu koukat se slzami v očích, a pak se rozhodnu alespoň třem těm lidem napsat.... tímto zdravím Honzu, který mi byl v tento večer oporou a hezky jsme si popsali, Miky, se kterou jdu dnes na kafííčko a Ondřeje, kterej mi druhý den poslal sněhuláka. Jsi krutý člověk, Ondro. Fuj. Každopádně příští pondělí končím ve škole ve 12.45 a dle mých výpočtů dorazím domů kolem 13.15, takže se ptám naší bývalé paní učitelky třídní (Verčo ?? Ne.. Sabi, jak jí můžete tykat ? Je to hrozný.), zda nebude mít volnou hodinu, kterou by si na mě mohla udělat ? Nebo alespoň přestávku ? � vsadím se, že bych se tam potkala i s Timíkem.... a protože vím, že to čtete, paní učitelko.. svým lajkem k příspěvku potvrdíte, že se mohu stavit. Děkuji. Cítím se opravdu trapně �� .. tenhle mobil má smajlíky, vidíš to !? Dokonalý.... dokonalý. 
Tak si užij dnešek ve škole, drž mi ploutve při čtvrtletce z matiky (učila jsem se na ni celých dloouhých 17 minut) a měj se famfárově.. ♡ 


PS.: mám tě moc ráda
PPS.: v pondělí jdeme na pedagogickou fakultu
PPPS.: ten jazyk pořád pálíí

PPPPS.: po napsání tohoto článku technici zjistili, že Blog smajlíky nepříjmá a považuje je za vetřelce, které je nutno proměnit v otazníky.

Žádné komentáře:

Okomentovat