středa 2. března 2016

Základka - co mi dala/co mi vzala ?

Milá Bino..... Popadla mě nostalgická nálada. Najednou je mi prostě hrozně smutno z toho, že jsme v devítce, půlka nás má odevzdané přihlášky na střední školy, zanedlouho se s 3/4 lidí přestaneme vídat a..... nevím, já tohle nechci, nechci opouštět kamarády, na který jsem si konečně po těch devíti letech alespoň trochu zvykla, já.. na konci roku budu brečet ze všech nejvíc :D. Ale dost smutnění, ráda bych sem totiž napsala, co mi základní škola dala a naopak, co mi vzala.....

   

 Co mi dala ? 1) kamarády. Některé (ačkoliv je to téměř nemožné) doufám na celý život. Poznala jsem v "béčku" super lidi. Holky, který mi se vším poradí, kluky, kteří jsou strašně trhlí, ale bezva a pak ty nejbližší (oni ví.... :) ) 2) znalosti. Jasně, každý říká, jak je strašně k ničemu chodit do školy, ale není to pravda. Naučili jsme se na základce hodně věcí a alespoň část z toho nezapomeneme a bude nám užitečná. Mě třeba baví čeština. 3) mohla jsem tu předvádět nový oblečení. I tohle je podle mě plus, no ne ? :D kam jinam mám chodit předvádět oblečení, který jsem si v pondělí koupila v Gejtu ? (Díky, mami) 4) naučila jsem se mluvit k davu. Od malička jsem byla dost stydlivá, ještě před třemi lety jsem se neodvážila jít ani sama do obchodu, když jsem si chtěla koupit pití :D . Ale díky prezentacím a mluvním cvičením se to zlomilo a cítím se teď mnohem líp, když mluvím před větší skupinou lidí, nebo jdu jen někam do obchodu.. :D

 

No a co mi vzala ? Hele Sabi, já nevím..... mohla bych třeba napsat, že jsem všechny ty dopoledne mohla trávit třeba s tebou v Krosu, nebo šopingem aj., ale to bych si dost protiřečila. Já do tý školy chodím vlastně fakt ráda, miluju ty lidi, miluju přestávky, hlášky při hodinách, hodiny Vzdr (pochopí málokdo), dokonce už se směju i tomu, když uklouznu u tabule :D . Jasně, nebaví mi se učit, třeba včera jsem podělala matiku, ale já už se tím nestresíkuju, stačí mi zvládnout přijímačky a BUM! Hotovo.

  

 Takže abych to shrnula. Ráda se ráno vykopu z postele, zlidštím se, chodím směrem ke škole, objímám Týpka, odemykám skříňku, píšu ty testy, co už teď skoro nic neznamenají a.... hlavně ráda trávím čas s vámi ♡ doufám, že se budeme vídat ještě moooc dlouho a že se všichni dostanete na školy, na které chcete. MILUJU VÁS, magoři ^-^ :D .....

  

PS.: hlavně nepropadnout ! 
PPS.: už skoro brečím :( :D 
PPPS.: dneska píšem z fyziky, co ? :O :D

Žádné komentáře:

Okomentovat