úterý 23. února 2016

Já jsem v Londýně

Ahojda Juli,
tak ti teda řeknu, že tvoje patnáctiny byly fajn... Rychlý špunty, byly ve skutečnosti jen limonáda a víc toho obsahu se objevilo na Miky bundě než v našich hrdlech. Navíc už když se náš kamarád Američan chopil otvírání před tím super barem, špunt vylítl a s ním tak půlka té tekutiny. Dobře, dál..
Jsi rebel, já revizorům lžu pořád, ale já si aspoň lístky kupuju narozdíl od jiných. A teď konečně k aktuálnímu tématu. Takže já jsem zrovna v Londýně, ale to jistě dobře víš. Jseš na mě naštvaná, protože za prvý nechodím do školy a za druhý nepíšu testy. A je to tu super, noc v autobuse byla teda fakt kůl, ti řeknu... Jeli jsme trajektem a pak nakupovali, jedli a navštívili jsme spoustu pěkných památek. Nejhezčí to bylo v Gotickým městečku Canterbury... Ti ale řeknu ten šoping!! Úplně boží tady, akorát se na mně všichni blbě dívaj, nevíš proč?


.. Naše rodina... Úplně úžasná paní, Elena se jmenuje.Má strašně chytrou dceru právničku, co prý bydlí v nejdražší časti Londýna. A Elena je byznysmanka, i když... Já tohle nikdy moc nechápala.. No a jídlo dělá perfektní a povídá si s náma. Dneska jsme byli na Tower Bridge - to je takovej most... A v hradu Tower, kde je prý nejvíc paranormálních jevů, a to ti řeknu, já takovej kutil, no... Kutilem bych se asi nenazvala, spíš takovou překážející překážkou v cestě královských vojáků, kteří se zrovna střídali na stráži... No to ti povím, Nějakej chlap na mě začal řvát asi anglicky ať asi jako uhnu... Aai nějakej jejich náčelník. No, a vzniklo spoustu nádherných fotografií... A tím bych to asi ukončila, v Londýně je krásně. Tak si to ve škole krásně užívej, mám tě ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat