středa 3. února 2016

Dějiny našeho vztahu..

Ahojda Bino ! Dneska jsem se rozhodla, hodit sem takový článek, co jsem napsala se svou.... drahou polovičkou ? :3 :D je to vlastně o tom, jak začal náš vztah (teď to bude 10 měsíců, báj d vej..) a je to pojmuto ironicky, znáš Teda..... tak se pohodlně usaď a připrav se na případný záchvat smíchu či záchvat epileptický...... LISCHKAPITS #1 Historie vztahu mléčného... Aneb. Julinka se sakra nudí. Jedenáctýho Štvrtý 2015 Tadeáš: Když už mě po několika dnech opravdu nakrklo, že na lajkování fotek (což se zdálo jako dobrá možnost, pokud jste měli za účelem někoho sbalit... Sakra, jo) Blondýna, kterou poznáte již za chvíli, nebrala ohled. Rozhodl jsem se tedy k velkému činu. Kromě toho, že jsem po třech týdnech nakrmil papouška... To jídlo je tam do teď. Prostě jsem jí napsal. Julča: Několik dní mi lajkoval fotky naprosto cizí chlapec, kterého jsem znala jen z videí jeho retardovaného kamaráda. Snažila jsem se to nevnímat, ale jednou..... v sobotu dopoledne, když jsem si zrovna hověla na kamarádčině posteli, zabručel mi mobil a kdo mi nenapsal ? Správně, Tomáš ne. Byl to ten obrýlený gymplák, kterému se všichni mí vrstevníci již dlouhou dobu smáli..... Velmistr bojových umění, trojnásobný vítěz v nemrkané a budoucí vlastník největšího akvária na světě: Smáli se Tobě... Honza by mě nikdy nepodvedl... Když jsem jí napsal, snažil jsem se přizpůsobit jejímu postižení... Přiznejme si to... Je prostě na základce. (*Odplivnutí* ...*Odplivnutí*) Když jsem vysmolil pozdrav hodný mistra zámečníka ,,Ahoj :)" ...Jo, bylo to dokonalé. Julča: Připadalo mi to, jakoby si ze mě snažil udělat legraci, ve slově "ahoj" udělal čtyři gramatické chyby. No nic, ze slušnosti jsem odepsala. Poté mě čekala dvacetiřádková zpráva o tom, jak dnešní den prožil..... pamatuji se, že jel k babičce a ztratil plzeňskou kartu, kterou zdobil jeho jedenáctiletý obličej. Je naprosto normální, že se mi kluk, u kterého ani neumím vyslovit jeho jméno, snaží vecpat své zážitky z doposud krásného sobotního dopoledne ? Ne, já myslím, že není. ..... Tadeáši ? Velevážený pan Tadeáš: Člověk si ani nemůže na chvíli odskočit do krematoria na škvarky... Když jsem ji zaujmul dokonalým příběhem o dokonalé osobě.. Jojo, babička je prostě třída... Následně jsem napsal ještě několik podobných řádků s podobnou smyslností.... a... asi o pět minut později mě požádala o fotku. Takže... Příběhy o babičkách Vám zaručeně nažhaví Vaši holku. #ReceptářKapiceŠikuly Jula: Zničehonic mi začal vnucovat své fotky, snažila jsem se odmítnout..... ale byl neodbitný..... inu.. usoudila jsem, že se na něj dá koukat a venku bych s ním možná i vydržela..... a co se nestalo ? Zeptal se mě, zda bychom někdy nezašli do parku a já jsem se nejdříve snažila vykroutit.... ale když mi začal vyhrožovat, svolila jsem..... Spiderman2000: A pak přišla s tím... S tím... Schůzkou. Vzhledem k tomu, že jsme oba dva hráli na klavír... Tedy, já byl v té době schopný vyloudit sotva pár tónů (Teď už dokonce umím hrát i rukama) ... a to ještě hodně špatně... Ale, když je potřeba, pro holku, a pro Jůlinku cokoliv.... Měli jsme jít někam do parku. Když už jsem téměř splnil svůj účel a v další povídce o babičce jsem jí přinutil napsat, že se i těší... Zjistil jsem, že by to ,,rande,, mohlo být i celkem fajn.. a já bych ji nemusel zabíjet.

 

PS.: jinak jsme naprosto normální :D 
PPS.: snad tu všichni chápou ironii..... 
PPPS.: až si pořídíš kluka, budeme chodit na dvojitý rande do kina ??

Žádné komentáře:

Okomentovat