středa 17. února 2016

Oslava našich patnáctin

No ahojda Bino, jak jistě víš, nedávno mi bylo již kráásných patnáct let. Hned jsem si zašla zařídit občanku a ještě ten den jsem zalhala revizorovi, že je mi vlastně čtrnáct a že mám tedy povolení jezdit za poloviční cenu. Jsem to ale rebel, viď ? Přikládám fotku svého narozeninového dortu, děkuji, pane pekař.

 
No nic..... naše spolužačka má narozeniny den přede mnou (a ano.. od dětství mi v jednom kuse připomíná, že to ONA je tady ta starší.. ikdyž jen o asi 16 hodin), takže většinou slavíme dohromady a výjimkou tomu nebyl ani pátek minulého týdne. V plánu bylo jít do picérie, něco zbaštit, rozbalit si dárky a upalovat zase zpátky domů, do postýlky a na seznamu pozvaných bylo i se mnou 10 lidí. Jenže dva jedinci BOHUŽEL odmítli (z raději nezmiňovaných důvodů), a tak nás tam zbylo osm. Probíhalo to celkem hladce, jen mě zarážela ta obrovská krabice vážící 10 kilo, která stála vedle mě na zemi. Kluci jí dokonce i koupili jízdenku v autobuse. Měl v tom být nějaký ultramegaspešl dárek, ale nakonec.... kdo by tohle čekal, že ? Šest flašek vody. Proč ? To je mi do teď záhadou. Ale samozřejmě i úžasný dárky, kterýma se kluci fakt vytáhli, musím říct..... a dárky od holek.. nevím, jestli stojí za to zmiňovat, že jsem dostala například těhotenský test, krém na bradavky pro kojící ženy a NAPROSTO nejošklivější věc na světě. Jmenuje se Štěpán, Štěpáne, pozdrav.


No nic, oslava se chýlila ke svému konci a neudálo se nic úplně neočekávaného..... pomineme-li to, že kluci byli úplně hotoví z mušle na pánských záchodech ve tvaru pusy.

Když jsme to tam zabalili, šli jsme ven, abychom mohli bouchnout Rychlý Špunty (to víš, slavíme ve velkým..... Týpkovi ještě nebylo 15 totiž :D ). Byla to sranda, ale.. inu.... na Silvestra se pilo něco úplně jiného, že, Bruneto ?? Docela by mě zajímalo, kam se poděla ta flaška..... nevadí !

PS.: celkem promakanej článek, no ne ?
PPS.: RMNMŘ
PPPS.: kdopak si dal jako jediný zelený čaj, hmm ?










Žádné komentáře:

Okomentovat