čtvrtek 24. března 2016

Já už se zbláznila a nemám tanečníka...

Milá Zlondýno,
tak dneska je to zase na mě. A začnu reagováním na tvé poslední výplody. Takže, TANEČNÍ, já už se víckrát vyjádřila, že tahle věc se mi netýká. Hele. Pro mě za mě cokoliv, cokoliv jinýho než taneční. Hele já bych klidně v pohodě a z fleku dala třeba soutěž v latinsko-amerických tancích, klidně bych ti vyšlehla nejmodernější a nejvíc kúl prvek z moderny, taky ti klidně ukážu volnej styl, brejk,.. protože to mi jde ze všeho nejlíp, ale já prostě nechtěla jít do tanečních. Když jsem se ale na toto téma odmítla s mojí maminkou bavit, tak rychle  jsem  zase zajela, aby  mi jedna nepřistála. Bylo mi totiž  řečeno a to poměrně dost jasně a přesvědčivě, že do tanečních půjdu, i kdybych se na hlavu stavěla (no a jelikož tak daleko jsem se na hodinách hiphopu  nikdy nedostala, tohle nepřipadalo v úvahu). No a nebo že mě tam dotáhne za vlasy, načež jsem si utvořila  vše  trochu do obrazu svého. Když se ostříhám, tak mi za vlasy nikdo neodtáhne ne?? No, dobře, tohle už není sranda. Takže závěr, já bych nakonec i šla a možná i dobrovolně a ráda, ale tanečníka nemám a to je blbý, protože to je jako by jsi neměla nohu a hledat si tanečníka v tanečních je jako sbírat muchomůrky v lese.. Jo a k tomu zbláznění, já si připadám jako blázen, a to doslova, všechno pořád dokola. Naše vyřazení, pořád je mi blbě, zima, hypotyreóza klepe na dveře a mně se prostě nechce udělat to, co musím.. Vždycky jsou dvě cesty ne?? A já chci po tý druhý. Hele sedla na mě depka, ale pořád se snažím, Jůli fakt, dyť ty víš.. Přijímačky, mám na háku, teda jedu tam, ale jen kvůli tobě, sliby plním, všechny!! Vstávám ten den v pět  a jedeme spolu na Švejcárnu a Kros je povinností! Půjdem do mrakáče (pěšky! 16 pater to je pro starý babičky Jůli! - začínají mě nudit).. No a pak se uvidí... A budeme  si zpívat, sakra, co to zase plácám, ono je půl jedný večer, teda už ráno a já si tady dřepím na noťasu.. Mám radost z jedný úžasný věci, už nechodím spát v devět, vidíš? Prostě příznaky jednou přichází a pak odchází, Střídají je totiž jiný... Nevím, co je lepší,.. Stýská se mi po starých časech, Tak já to balím.. Proč? Protože jsem nenapravitelná a ty víš v čem všem...

PS: Už mám mapu PRAHY!!
PPS: Věděla jsi, že Nusle jsou tak blízko Krči?
PPPS: Tak pá Zlondo!!

Žádné komentáře:

Okomentovat