úterý 15. března 2016

Jdeme do tanečních.. !?

Bino ?? Začínám mít vážné obavy o své zdraví. Protože.. buď jsem se už z toho všeho opravdu NAPROSTO totálně zcvokla, nebo včera začalo sněžit. Dobře, to se občas v polovině března stane, že jo, ale za tenhle týden už se snad vystřídala všechna roční období a to je teprve středa. Počasí se prostě zbláznilo..... Jo a abych nezapomněla, včera byl poslední termín odevzdání přihlášek na střední školy a přesně za 30 dní děláme přijímací zkoušky. Taky jsi z toho tak nadšená, jako já ? To byla ironie, kdybys nepochopila, Zbruneto. Ale musím říct, že ikdyž se teď opravdu nijak zvlášť neučím (rozhodně méně, než minulé pololetí), mám teď docela slušné výsledky, z matiky samý jedničky a to mi nikdy nešla, naučila jsem se to dokonce i bez pomoci dospělého ! Ale což.. teď bych se víc měla zajímat o ty zkoušky a učit se na ně. Češtinu mám fakt v pohodě, ale v matice jsou tam hlavně zlomky, desetinná čísla, dělení a tak dál, a tak dál.... Víš, že z dělení bez kalkulačky jsem dostala svojí první pětku v životě a bylo to v páté třídě ? Stejně tak jsem v tomto ročníku dostala svou první a zatím i poslední poznámku a to za používání mobilu při hodině. Vlastně.. měli jsme keramiku a já si zrovna stáhla Poua, rozumíš, v té zlaté době to byl hit. Což mi připomíná, že už jsem ho tak 3 měsíce nenakrmila. No nic, zpět k přijmáčkám..... budeme je dělat obě na Švejcárně, ne ? Pojedeme tam ten den spolu ? A vstaneme dřív, abychom si mohly ještě dát kafe v Krosu ? Podle mě by nás to pořádně nakoplo, co myslíš ? Ale netuším, v kolik tam máme být.. To se všechno ještě zjistí, neboj, bude to dobrý, nějak z toho vyvázneme (snad alespoň z poloviny živé). V sobotu jsme byli na staročeském bále a já jsem se málem nepoznala, když jsem prošla nakulmováním vlasů a celkovým nalíčením mého ksichtíku. Bylo to moc fajn, ale ty taneční by mi asi vážně prospěly (jestli to teď čte Ted.. musíme to začít řešit a vážně ! :3 :D ).

 

A nevím, proč ty do tanečních nechceš, bude to super, bude sranda ! Někdo by se pro tebe určitě našel a.. právě jsem dostala super nápad ! Vyhlašuji soutěž pro ty, kteří by s radostí moji milou Sabinku doprovodili na podzim letošního roku do tanečních.. no tak, nehlaste se všichni ! ...... Ale pokračujeme v mém sobotním věčeru (a nedělním ránu).. byli jsme tam dohromady asi sedm hodin. Ikdyž to byl "staročeský" bál, mimo krojů a poskakování všude kolem tam byla i kapela "moderního" rázu v "normálním" oblečení. A jo, sice tancovat neumím, ale tancovala jsem. Tímto děkuji svému sobotnímu tanečníkovi Kubovi, že to se mnou přežil a omlouvám se mu za pošlapané boty. Sorry,
Kubo, nechť odpočívají v poko.. totiž.... v šatníku.
   

Jo a ve škole jsme už asi fakt známý, každou chvíli na nás pokřikujou sedmáci, hlavně, když jdeme z oběda.. Myslela jsem, že šikana už nás minula, ale ti mladší jsou fakt šmingy :D . Přeju jim, aby už byli v devítce a nacvičovali na vyřazení, je to PEKLO !! Vždyť.. nemáme snad ani půlku a oni to po nás chtějí už za měsíc ! Musí se začít makat :D . Tenhle článek je tak o něčem, o ničem.. promiň, ale nemám vůbec náladu vymýšlet nic smysluplnějšího :( . Doufám, že se dneska Týpek ukáže ve škole, měli bychom dnes natočit další Pravdomluvčí otázky, když se na nás včera vykašlal a zůstal doma s rýmičkou. Včera jsem dělala pačalinky číslo 2, opět nepovedené : 

 

Báj d vej, už máš napsanej ten sloh na čtvrtek ? Já ne a měla bych začít.. člověk by řekl, že zrovna my dvě budeme slohově zdatné (nepopírám, že ty jsi), ale mně se do toho ani maličko nechce. Téma je "Proslov na vyřazení".... všechno se teď točí jen okolo toho posvátného VYŘAZENÍ a já netuším, jak se všichni hodlají naučit ty sestavy, drumbeny, scénku a tak dále..... buď to bude katastrofa, nebo to bude skvělý, ale trapný.. ikdyž ono jde o to, aby to trochu trapný přece jen bylo, spousta deváťáků před námi například na vyřazení twerkovala a to se od nás nikdo nejspíš neodhodlá.. ale nevadí, věřím vše, že to nakonec zvládnou ! Musím teď myslet pozitivně, jinak bych už vůbec nic nedávala.... Tak, to bude z dnešního kraťoučkého článku asi všechno (už to ukončuju skoro, jako by to bylo video :D ) a drž mi palce, ať stihnu ten sloh.. Pápáá ♥ 
 PS.: jaký máš názor na to, že je již uzákoněno, že si registrované homosexuální páry mohou adoptovat dítě ? 
PPS.: nechceš si taky pořídit nějaký ?? :33 
PPPS.: jo, už jenom zaplňuju místo, protože fakt netuším, co sem napsat.... 
PPPPS.: tohle jsou moje šaty do tanečních (jedny z nich)

   

PPPPPS.: tak čááu, Sábo !

Žádné komentáře:

Okomentovat