úterý 23. října 2018

Maturáková sezóna


Ahojky, Bino !
Popravdě vůbec netuším, na jaký z tvých článků reagovat, byla jsi totiž tak akční a napsala rovnou dva. Inu.. tvůj článek o kakání byl sice fajn, ale mírně mi to zkazilo chuť na středeční snídani. Ale to nevadí. Jsem ráda, že sis to v Osvětimi užila (sakra, to je hodně blbá věta plná oxymóronů) a že jsi v pořádku zpátky (ano).
Ráda bych podotkla, že za poslední tři týdny nám náš milovaný učitelský kabinet nadělil tolik krásných písemek a zkoušení, že jistě chápeš, jak je nemožné vymyslet nějaký smysluplný článek. V pondělí jsem spala u Matese a učila jsem se pracovní právo. On si hrál svůj FortNajt a já si v jeho posteli četla zákoník. Sranda. Také máme nového učitele matematiky. Holky říkají, že vypadá jako nějaký princ Harry, ale nevím, jizvy na čele jsem si nevšimla (#joke).
Pojďme se alespoň pokusit o nalezení pointy tohoto článku. Budeme se tu dnes bavit o maturácích. Není-liž pravdou, že maturáková sezóna již započala ?
Za rok a pár dní bude mít maturák naše třída. Tedy.. snad. Ale nechci tu rozebírat skutečnost, že se nedokážeme shodnout na tématu. Snad je to normální. Své jsem ti k tomu řekla na Slovanech v Crossu, pamatuješ ? Ach ano, pamatuješ.
Tento pátek jdu na maturák čtvrté É, to je také lyceum, jako jsme my, víš ? Ale omylem jsem ze svého lístku odtrhla tu část, kterou mají odtrhávat muží u vchodu do Besedy. Fakt to bylo omylem. Myslíš, že mě tam pustí ?? Protože jsem tu část toho lístku neztratila, jen omylem odtrhla..
Bude to můj třetí maturák tento školní rok. A ano, opět si vezmu své nové rudé šaty, protože byly vskutku nelevné, tak si zaslouží býti viděny.
Na tento maturák jde asi 16 lidí od nás ze třídy, což znamená, že se poprvé sejdeme ve více, než v pěti lidech někde, kde nejsou školní lavice. Čtvrťáci si zvolili téma "Disney", tak jsem na to zvědavá a něco mi říká, že to bude super, vzhledem k počtu jejich zameškaných hodin tělesné výchovy, kterou máme mít společnou, ale oni už pár týdnů každé úterý pracně nacvičují, právě na ten maturák. Teším se tam.
Na co si dát na maturáku pozor ?
Nebudu mluvit z vlastní zkušenosti, protože se držím od lidí dál, ale určitě bych si dala pozor na tatínky maturantů, kteří se v zápalu chvíle opijí, protože jejich chlapečci už jsou velcí hoši, jejich maminky si našly mladší partnery, kteří nejsou závislí na alkoholu, a poté zvou sedmnáctileté slečny na drink k baru, kde jim toto veeelmi detailně popisují.
Nikdy nevíte, koho na takovém maturáku potkáte.
Proto vřele doporučuji najít si onu akci na Fejsbuku a projet všechny pozvané, zúčastněné a raději i ty v kolonce "možná se zúčastním", abyste si byli jisti, že předejdete možnému trapasu. Pokud osoba vám nepříjemná na maturáku bude, nejlepší řešení tohoto problémku je ukrást již v osm hodin nějakou tu blbinku (třeba klobouček, knírek..) od fotostroje a zbytek večera předstírat, že jste Charlie Chaplin.
Jak si vybrat šaty ?
Jak jsem již napsala, já si beru prostě ty rudé, protože jsou super, byly drahé, rudá mi sedne, byly drahé a stály hodně peněz. Ale jak si vybrat šaty, když jich máte doma tucet ? Šťastlivci.. inu, každé si zkuste, v každých se vyfoťte, samozřejmě to hoďte do ankety na Instagram a také to zkuste ukázat nejlepším kamarádkám. Poradí vám. Pokud vám poradí ty hnusný zelený, který nosíte na karneval, pravděpodobně vás nemají rády a chtějí vedle vás vypadat líbezněji než vy. Také se v nich doma projděte, sedněte si v nich, chvíli v nich seďte, pro lepší efekt se opijte a tancujte na kýčovitou hudbu tohoto roku.
Přežily jste to vy i vaše šaty ? Gratuluji ! Jsou správnou volbou na nadcházející maturák, kam vás pravděpodobně stejně nikdo nepozval. Ha !

PS.: nechápu podstatu tohoto článku.
PPS.: venku je strašná zima.
PPPS.: slyšelas o tý vraždě toho saúdskoarabskýho žurnalisty Džamála Chášakdžího ?

1 komentář: