středa 21. března 2018

Rozšlápla jsem mrtvou myš

Ahojda Juli,
jak se máš se ani nemusím ptát, protože se teď docela dost často vídáme navzdory našim nabitým diářům, takže vím, že se máš stejně špatně jako posledních sedmnáct let a 41 dní, tedy ode dne tvého příchodu do Čech z daleké Jůlásie. Rodiče tě nekrmí, učitelé tě šikanujou, spolužáci tě učí samý blbosti, a pak máš bejt normální, nezaostálá, svéprávná a sebevědomá bytost.. Cítím z toho hrůzu, děs a křeč v noze, asi si vážně budu muset koupit hořčík, ale neboj, jsem na tom stejně, a nemám kamarády. No a to jsem ti zatím nepopsala mou příšernou zkušnost s mrtvou myší, na kterou jsem šlápla.. ehm, existuje tady i ta možnost, že než jsem na ní šlápla, tak ta myš ještě žila, ale držme se toho, že nejsem vrah hlodavců ani morčat nebo potkanů a dalších ryb a řekněme, že ta myš umřela z jinýho důvodu, který vám teď vysvětlím. Určitě měla rodinu, její bratr měl rozvedený manželství a neplatil alimenty, což nesnesla babička, která z toho zakousla sýr z pasti a to přitom pořád říkala svým vnoučatům, ať to nikdy nedělají, zemřela bolestivou smrtí a její manžel na její památku opustil dům, v jehož sklepě společně žili a vychovávali svá robátka celá léta, a zanechal pro její duši trochu svého pachu (prase jedno). Dědeček po smrti babičky mimochodem zešílel a potom si ho podala parta vymahačských potkanů, protože tam, kde se nově usadil nezvládal platit nájem a tak ho jednoduše vykopli až zahučel do kanálu, ve kterém se utopil, protože ho již život nebavilo prožívat bez jeho milované babičky. A co ten jejich synek neplatič alimentů? Tak na toho přišla exekuce a z té už se nikdy nedostal a děti viděl jen jednou za rok. A myš, ktetou jsem vyšlápla já... Chcete to opravdu vědět? Tak čtěte dál. (Varování: Jestli jste však milovníkem myší, následující řádky čtěte se slepeckou rouškou přes oči, děkuji). Myš, jejíž tělo bylo 8.3.2018 nalezeno nedaleko zastávky Husův park, byla ve třetím měsíci těhotenství, avšak pitva nenašla srdce a žaludek myší matky, oboje se s největší pravděpodobností přilepilo na obuv neznámé bytosti, která tehož dne mířila do školy s blbou náladou, že jede pozdě a ve spěchu si nevšimla, že se tam válí vyvržené vnitřnosti této těhotné myšky. Konec zápisu, případ vyhodnocen jako nešťastná náhoda, příčina úmrtí myši se odhaduje na depresivní stavy po úmrtí nejprve matky, poté otce a nakonec i bratra nalezené, která následně spáchala sebevraždu tak, že okusila ve sklepení jednoho z domů párek, který byl otrávený, nalezená si byla před smrtí vědoma toho, že párek může být otrávený nebo být součástí pasti. Tímto činem vyvrhla své vnitřnosti společně s myším miminem.

Takže co z toho plyne?? Hned několik věcí. Nevstávejte v 7:15, když vám v 7:35 jede autobus a ten musíte stihnout, abyste byli ve škole na osmou, nespětě ještě cestou, koukejte se pod nohy a jednoduše nešlapte na mrtvý myši a jiné zvěrstvo, nejde to totiž z bot dolů..


Jedna fotka z plesu...

PS: Uvědomuju si, že předešlý text mohl slabším povahám zanechat doživotní trauma.
PPS: Ale varování tam někde bylo..
PPPS: Berte to tak, že každý jednou umírá..(znáte moje srandy - asi proto nemam kamarády)
PPPPS: Rozbrečela jsem se radostí, když moje kolegyně přímo předemnou zjistila, že je těhotná (ještě jednou gratuluju Týnko!! ❤)

Žádné komentáře:

Okomentovat