úterý 19. prosince 2017

Ježíšek

Šťastné a veselé, Bino !
..... tedy téměř. Již za pár dní, letos v neděli, nás čekají Vánoce. Období klidu a míru, lásky, pohody.. cukroví, kil navíc, vaječňáku, svařáku, medoviny, medoviny, medoviny a tak.
Každý na tento sváteční den/týden nahlíží jinak, ale já bych se dnes chtěla zaobírat tím, jak si kdo představuje Ježíška.
Jak již jistě víte, u nás nemáme Santu. Nemáme Dědu Mráze, nemáme Velblouda nosícího dárky (jo, to fakt "existuje") ani obřího Želváka. V Česku máme malého Ježíška, a na rozdíl od již zmíněného Santy Clause, žádné dítě neví, jak vypadá. Protože jich nevidělo 20 v obchodním centru.
Když jsem byla malá, představovala jsem si ho (i jsem ho tak kreslila) jako miminko s plenkou na velkých saních.. A POZOR ! S budíkem na hlavě. Ano, s budíkem.... protože u nás doma zvonil nikoli zvoneček, na důkaz toho, že jsou dárky pod stromečkem, ale párkrát budík, pokud si to správně pamatuji. Nebo mi to alespoň tak znělo.



Ale nadešel čas na důležité otázky ! Nebyla by mu jen v plence zima ? A zvládlo by mimino rozházet tolik dárků po tolika místech, městech, vesnicích a jeskyních ? Zvládlo by to na saních samotné ? Vždyť ještě nemůže mít ani řidičák !
Možná má kolem celého těla svatozář, létá a ty dárky dokáže vykouzlit, aby se s nima nemusel tahat.. protože ty saně už tak jsou těžké, že....

PS.: jak jste si představovali jako malí Ježíška vy ?
PPS.: nebo snad představujete.. ?
PPPS.: těšíte se na Vánoce a máte zabalené dárky ?? Protože já ano.

Žádné komentáře:

Okomentovat