středa 13. prosince 2017

Dala bych si..

Nazdárek Julinko.
Tak abych nedělala drahoty jako vždycky, nevím, co ti mám dnes říct. Jestli snad chceš slyšet o mých nových výhrách a prohrách. Nebo snad o mých myšlenkách, kreré mi poslední dobou začaly i strašit.. Asi se nedočkáš.. Jen ti vylíčím jak žiju. Opět nenormálně, ale to asi čekáš..

Abych uvedla naše chození na Čerty na pravou míru..
Bylo to tak, že nám u cizích vrat nalili hned několikrát, začalo to becherem  a šlo to přes vodku, rum, něco, co neznam, ale dávalo to nejvíc. A nakonec jsme přijeli pekelným vozem (měli jsme vlastního řidiče, díky Jirko), k tobě domů, promrzlý a někdo vyslovil větu: ,,Dáme si čaj s rumem..''
Čaj ale došel a tak jsme si Jagermeistera dolili troškou vody a jeden by řekl, že budu K.O. a ono to nakonec bylo docela O.K.. No a co se dělo ten týden pak, je asi tak zajímavý jako výměna žárovky na policejní stanici (nebylo to vůbec zajímavý).. Lehla jsem s agresivní angínou a penicilínem, kterej se nekamarádí s euthyroxem, takže musím těmhle dvoum práškům přesně a složitě počítat, jak budou spolknutý.. Ta zasraná angína mi totálně překazila všechny moje plány na ten tejden - a že jich bylo, a ještě navíc to byla moje nejhorší angína v životě. A to jsem jich prodělala strašně jako malá, dokonce mi jednou vezli jako malou sanitkou na Mallorce do špitálu, páč jsem se živila jenom zmrzlinama a odmítala jsem normální potravu a vyklubalo se z toho cosi, co dodneška neni jasný co to bylo, Angína je prej jedna z adeptů.. Ale pro jistotu nesmim darovat krev, možná to byla mononukleóza.. Takhle blbě mi ještě v životě, V ŽIVOTĚ nebylo !! Zvracela jsem, bylo mi neustále špatně z penicilínu, poblila jsem si i čistý pyžamo, nemohla jsem ani jíst bolestí v krku, nemohla jsem dva dny vůbec vstát z postele, třásly se mi ruce, neměla jsem sílu udržet ani hrnek... A dneska jsem si udělala ,,výlet'' do nemocnice v Písku na kardio a endokrinologii, protože když máte agresivní verzi angíny, zprvu nechápete proč to tak nazývají, a až v takových chvílích v kterých jsem byla já pochopíte, co to znamená. Když porovnam mojí nejhorší kocovinu s angínou, byla to kocovinka, která nestojí ani za zmíňku a to jsem při ní málem skončila na záchytce a potom mi bylo taky tak blbě, že jsem ve slabý chvilce volala Panenku Marii, ale pořád to nic nebylo oproti týhle angíně..

A víš co z toho vyplývá.. ??

Dala bych si karamel.
Dala bych si ještě prázdniny.
Dala bych si nějakej novej hadřík na sebe.
Dala bych si další karamel...
Dala bych si svobodu volby, jestli ještě do tý školy půjdu.

PS: Bůh s náma !
PPS: Ale jinak jsem šťastná !!



Žádné komentáře:

Okomentovat