středa 8. února 2017

Nepochopený feminismus

Ahoj Blondýnko,
dneškem bych se ráda rozpovídala o dokonalém filmu La La Land. Jelikož zrovna neoplývám penězi, musela jsem ho na černo stáhnout z internetu a to ho přitom ještě stále promítají za nehorázné peníze v kinech. Pointa toho příběhu je zajímavá už tím, že je podána v muzikálové formě. Popravdě mě ten konec rozsekal. Chápeš to? Oni se tak strašně milujou, že si řeknou pá a každej jde radši upřednostnit svojí práci před osudem. Přišlo mi to na druhou stranu strašně blbý, protože teď ti řeknu, jak to celé vidím já. On byl pro ní až moc dobrej, ona ho nikdy nemilovala naplno a on jí miloval tak moc, že tím zničil sám sebe. Přitom ona neměla po rozchodu absolutně žádný problém s tím nabrnknout si hollywoodskýho frajera a upíchnout si s ním dítě. Podle mě ten příběh byl celej jako ukázka o ní, měl ukázat, jak si dneska vedou život ženy. Jak se systém milování otočil a podle mě tím špatným směrem. Chlapi v dnešní době milují své ženy mnohem víc než ony je. Je to důsledek feminismu, který podle mě jako úplně bezcenná složka dnešní generaci zasáhl životy všech. Muži podporují své ženy, aniž by si všimli, že dříve tomu bylo jinak. A právě ženy tímto způsobem víc a víc získávají. Stávají se z nich ještě větší kariéristky a ohledy na své muže neberou. S jídlem roste chuť, tudíž čím víc vidí snahu svého partnera, tím víc chtějí od svého partnera získat. On se jim tak prakticky úplně oddá a je nemyslitelné, aby si jen pomyslel na to, že se podřizuje. Dělá to přece pro sebe. Možná že jsem to trošku přehnala a ve filmové verzi La La Landu to nebylo až tak vidět, nicméně jsem se takto na příkladu názorně vyjádřila k problematice feminismu. Jednoduše řečeno, je to podle mě největší hloupost v dějinách lidstva. Samozřejmě až po Hitlerovi a komunistech. Stojím si za tím, že feminismus vznikl na nepodložených základech a pokud někdy někdo vyslovil slovo feminismus, důkladně mu nerozuměl. Feminismus je totiž něco, co se v lidské populaci přeměňuje na základě potřeb žen. Jejich potřeby totiž stále rostou a ony samy už nevědí kdy přestat s nároky, které kladou. Ženy by přitom bez mužů žít nemohly, je to tak nastavené, vždycky bylo a vždycky bude. Ve vztazích mezi mužem a ženou by měl panovat váhový systém, který si je roven.

PS: Ale jinak je La La Land pěknej..
PPS: Jen mi namíchl ten sobecký konec...


Žádné komentáře:

Okomentovat