úterý 14. února 2017

Maturitní četba.. ?

Olá, Bina !
Je dosti, možné, že tě poněkud zaskočil název tohoto článku (nebo snad, že zaskočil i někoho jiného).. ale já ti to ihned objasním ! Jde totiž o to, ano, jo.. jsem v prváku. Ale já ti to povím.... naše třída chytla výbornou češtinářku, která nás opravdu skvěle připravuje na maturitu už v takhke útlém věku, taky nás známkuje dost přísně, prý ,,podle Cermatu" (proto mi jednička na vysvígo utekla asi o 9 setin) a neustále nám připomíná, že pro naše vlastní dobro bychom měli za první ročník + letní prádniny přečíst kolem osmi/deseti knih.. že jí možná nevěříme, ale bude to náročnější a náročnější a nakonec budeme mít dost málo času a budeme nuceni se učit zas jiné věci.. takže Lišková se do toho opřela.
Stále jen malé úzké knížečky, asi dvě jsem dokonce četla v PéDéeFku a říkala jsem si : ,,Jo ! To bude super ! Jde mi to rychle !" jenže hned po druhý knížce jsem se vykašlala na dělání si "zápisů" a brzo to všechno na sto procent zapomenu.. takže bombový ♡
Ale co jsem četla ?

1) Máj (po tom, co jsem pochopila, kdo je kdo, se to docela pochopit dalo)
2) O myších a lidech (strašně mě to zaujalo, hned jsem si šla pustit i film a slzička ukápla)
3) Divá Bára (tady jsem výtah z textu vzdala, tam toho bylo toolik.. a uvědomila jsem si, že příběh znám z Adaptačního kurzu, jde nám ho jednou vyprávěla tehdejší češtinářka, tvá oblíbená :D)
4) Blues pro bláznivou holku (netuším, o co tam šlo.)
5) Krysař (úplně dokonalý, nejenom proto, že si to spojuju s muzikálem od Landy)
6) R.U.R (o tomhle bych chtěla psát první písemku na knížku, je to výbornej příběh)
7) Sophiina volba

Tak.. po tom, co jsem četla všechny ty knížky, který měly sto stráneček, je pro mě tahle sedmi set stránková bichle  P E K L O  . Jedna kapitola má vždycky kolem čtyřiceti stran a to já čtu mnohdy i přes hodinu.. to se fakt nedá, navíc je to trú story a mně se z toho v lecjakých pasážích dělá fakt trochu blbě. Ale zvládnu to.. jen si to asi budu muset prodloužit, zbývá mi asi týden :D

PS.: jsme na horách a už mi z toho ****, pomalej internet, příšerná voda ve sprše, zima.. smrad z kamen.... jo, jsem na to už ŠESTNÁCT let zvyklá, ale.. eeee :( :D
PPS.: hádej, kdo letí v červenci do Řecka ? S Matýskem ? ^-^
PPPS.: musím se učit. Zachraňte Julinku

Žádné komentáře:

Okomentovat