středa 4. ledna 2017

Je to jenom angína

....a za mými dveřmi stála dívka. Dívka v příliš velkém bomberu a v ruce svírající cigaretu.

Ahoj Bruneto, právě čtu pokračování knihy, která zhruba asi tak před šesti měsíci a devíti dny naprosto pohltila celou mou a následně tak trochu i tvou osobu. Cože ? Jo, ty se ptáš, proč zrovna já po tak dlouhé době zas něco čtu ? Já ti to tedy povím.. budu tak hodná a všem tady to vylíčím.....



Na základní škole byla i taková pololetí, kdy jsem ve vysvígu měla napsáno něco jako "nula zameškaných hodin". Nikdy jsem nemarodila, rýmičku jsem vždy nějak přechodila, dokonce i neštovice jsem schytala zrovna na jarní prázdniny a pak už utíkala zpět do školy.. no a angína se mi poprvé za život dostavila až na jaře (teď už) minulého roku. To jsem se po třech dnech tak nějak vzpamatovala a zase šla do školy. No ale copak, copak ?  Jůlinka se probudí po Silvestru a kromě útrapně bolesti hlavy ji svírá i hořečné škrábání v krku.
,,Máte tu angínu všude, jen ne na mandlích, zajímavé." pronesla sestřička a podala mi recept na antibiotika (ne jako recept, abych si je ukuchtila, ale.. chápeš). Nemohla jsem tomu uvěřit, byla jsem týden doma, protože byly nějaké zvláštní svátky, kterým Jehovisté nerozumí a neslaví je a teď strávím další týden v posteli, jelikož mám nařízený klidný režim a k tomu všemu....
,,Příští čtvrtek na kontrolu."
,,Ale.. my jedeme v pondělí na týden na lyžák."
*tichá odmlka*
Já tam ale prostě pojedu.. na základce to bylo udělaný tak (s prominutím) debilně, že v sedmé třídě byl lyžák jen s lyžema, tak jsem si samozřejmě řekla, že zůstanu raději ve škole a počkám si na za rok, kdy nám budou povolené snoubordy, protože snoubord je mou vášní již od mých šesti let.. jenže když jsem si v osmičce chtěla tu přihlášku na lyžák s prknama podat, tak mi bylo řečeno, že je nás málo, tak se to pro nás nekoná.. ..... ...... aarghg.



Takže se hezky vyležím, mezitím nakazím mého milého (já fakt vydržela se ho asi hodinu a půl rty nedotýkat.. a vydržela bych to třeba do lyžáku, ale on si to prostě pokazil, blbec) a budu si připravovat thermo oblečky na ten velkolepý týden.

CO VŠECHNO MUSÍM ZA LÍNÝ DNEŠEK UDĚLAT, BÁJ D VEJ :

1) dopsat tento článek
2) vyčistit si zuby
3) osprchovat se
4) vymyslet, na jaký s Matesem budeme koukat film (protože Saw 1 - 7 už jsem skoukla)
5) dopsat si sešity za včerejší vyučování
6) hrát na klavír
7) číst knihu
8) možná si trochu poklidit

CO DĚLAT NAOPAK NEMUSÍM :

1) vstávat do školy (to buzení v šest kvůli prášku se však nepočítá..)
2) hledat oblečení, které si obleču (tepláky to jistí !)
3) malovat se (zítra to bude "Bez mejkapu, den čtvrtý : beďary se pomalu, ale jistě zlepšují")
4) učit se dějepis
5) učit se matiku
6) učit se ájinu
7) stresovat se z mastnejch vlasů
8) hnát se domů na oběd až ve tři odpoledne



Ale až na ten příšernej test z matiky v pátek, bych byla ráda ve škole.. už se tu nudím. V podstatě trávím den jen čekáním na Zikyho, až přijde ze školy.... jsem jako pes. Jako zlatej retrívr. Nebo spíš taková ta roztřesená čivava, co ani není pes. Dneska jsem, přísahám, ani jednou nevyšla z domu a drásá mě to, přímo mě to trhá na kousky. Když si uvědomím, že jsem v podstatě celý den strávila v posteli, ve který ležím i teď, když to píšu..

*natahování zápéstí*
*podávání ostrého nože do tvé ruky*
*pokyvování hlavou se slovy "tak dělej, ukonči mé trápení"*

Tak mi přej brzké uzdravení, Sábo a drž mi ploutve, ať se alespoň JEDNU noc konečně pořádně vyspím.. fakt se budím každou sudou hodinu.... eeee.



PS.: kašlu si na displej mobilu
PPS.: chci ze světa vzprovodit matiku
PPPS.: mám depku z toho, že jenom ležim, jim a skoro nespim ♡

Žádné komentáře:

Okomentovat