středa 13. dubna 2016

PŘÍJMAČKY - a co teď ?

Milá Bino, mohu ti s největším klidem v duši oznámit, že jsem naštvaná, ano.. naštvaná, že ty už jsi přijatá a já musím stres z příjmaček zažívat sama. Už jen SAKRA dva DNY !! Já.. asi umřu.... to je samý : ,,A učíš se ? A učila ses ? A víš, že tam berou hrozně málo lidí ? A víš, v jakém patře je ta učebna ? A stihneš tam dojet včas ? Nemáme jet s tebou ? Nezapomeň si propisku a trojúhelník ! Zopakuj si ještě ty rovnice.... neměla bys furt jen sedět u televize, koukni na tu matiku.." hele.... každou noc se mi o tom zdá, mám z toho strach, klepu sd, dokonce jsem si skoro začala kousat nehty (ale nezačala !!) a přežírám se.... už, aby to bylo za mnou. A ano, učila jsem se a učím se. Ale abych nepropadla vlastnímu užírání se, musím dodržovat několik pravidel : 1) dopřát si klid a čas na sebe Nemůžu u těch učebnic prosedět víc, jak 2 hodiny denně, i když se mi jednou povedlo být nalepená na noutbuk s Cermat testy od dvou odpoledne do půl desáté večer (děkuji za pomoc Tedovi, díky..), ale to jsem byla nemocná..

 

2) zapamatovat si to, co tam určitě bude Mně čeština nedělá problém, troufám si říct, že mě baví, ale matika.. pff, nemám ani potuchu o tom, co je to "logické myšlení"..... a v sobotu jsem zjistila, že tak úplně nedávám převody jednotek (metry čtvereční, decimetry krychlový..) a musím došrotit vzorečky..... ale většinu jsem si nalepila na skříň vedle postele a jsem v pogodě.

 

3) musím hrát na klavír Mimo toho, že mám na konci dubna absolventský koncert po sedmi letech v hudebce (wau, to je krutý), tak se u hry na klavír úžasně odreaguji a.. prostě.... je to super :D

   

 4) držet se dál od ledničky Opravdu bych dokázala vyžrat celý obsah lednice, když přemýšlím nad zlomky.... báj d vej, lednice je ve tvaru kvádru, dejme tomu, že její rozměry by byly 2m, 1m a 1,2m .. jaký by byl obsah této chladničky ? A co objem ? Nevíš, co !? Protože ty se na to můžeš vykašlat !!!! A já si jdu ty vzorečky vypsat do poznámek a číst si je....

   

 5) udělat si čas na kamarády Víkend nám sice nevyšel, Sabi, ale slibuju, že se to zlepší :* jenže toho mám teď opravdu dost, chápeš.... 

 

Tak doufám, že si z tohohle článku alespoň někdo něco vzal, nebo, že článek pobavil a pomohl zabít čas, který jste mohli věnovat lineárním rovnicím..... no nic, já se s vámi loučím a čúz ! PS.: jede nám to už po sedmej, budeme tam projistotu dřív, ju ? PPS.: čum na můj Instagram PPPS.: pápá, maj lejdy ! ♡

Žádné komentáře:

Okomentovat