středa 12. prosince 2018

Oči svobody

Ahoj,
nemám moc čas psát, vlastně nemám čas na nic. Mám toho teď tolik, že všechno vypouštím. Pravda je, že jsem spokojená a dál bych to nekomentovala. Pracuju v divadle a i tam jsme jako žhavé téma nastolili právě film o Mercurym, ale co ti budu, na to taky nemám čas. Kromě toho, že jsem v jednom kole, jsem ještě taky po uši zarytá v angličtině, protože mi došlo, že když se jí nezačnu teď naostro věnovat, neudělám letošní zkoušky a nepustí mě do čtvrťáku. Sice nevím, kdo postupovky ze všech maturitních předmětů vymyslel, ale je to každopádně něco jako maturita už ve třeťáku a to nechceš. Nejvíc vtipná bude moje matika, z tý totiž nematuruju, ale budu na tu zkoušku muset dorazit a já tam přijdu, vezmu si ten papír, úhledně nadepíšu svý jméno a odevzdám to naší matikářce. Ta pětka se mi bude krásně blejskat na vysvědčení, ale moc bych se toho nebála, protože teď mám průměr jedna celá pět, což je celkem vtipný, protože znáš mě a můj vztah k matice...O to horší potom bude didakťák z angličtiny, to bude fakt peklo... A nejvíc mi na celých postupovkách štve, že začínají už v březnu a končí v červnu, nicméně pak mám hned dva týdny praxí zasahujících až do prázdnin, takže Sába nemůže podle plánů odjet na dovolenou do teplých krajin, jak původně plánovala... Super.

Nicméně, jsem teď kromě jednoho velkýho kola taky ve velkým přemejšlení, a docházím k věcem, který se týkají i tohodle blogu.

Rýmu jsem měla tři tejdny a fakt jsem neměla čas na to jí vyležet, přechodila jsem to a jsem si toho vědomá, bohužel. Pořád mi praskají žilky v oku a mám opakovaný zánět spojivek. Anitibiotika už brát nemůžu, protože už bych se neubránila vedlejším účinkům...

PS: Ale na mentální úrovni jsem zdravá...
PPS: Ale mám moc práce a málo času na to chodit do školy, kdybys viděla moje procenta...
PPPS: Tak ale zase je příjemný jezdit do školy na dvanáctou a mít aspoň ten pocit, že jsem dnešek opravdu překonala tím, že jsem vůbec vstala, protože mám poslední dobou stavy, kdy mám pocit, že se ani nezvednu...

Žádné komentáře:

Okomentovat